poniedziałek, 2 września 2013

Liebster Blog Awards

Zostałam nominowana przez Aroosę Black, pierwszy raz w mojej karierze blogerskiej! ;*
1. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Hmm... Mam chyba dwie ulubione: "Harry Potter i Zakon Feniksa" i "Milczenie owiec"
2. Co według Ciebie dzieje się po śmierci?
Nie wierzę w coś takiego jak życie po śmierci. Zgon to zgon. Umiera się i tyle.
3. Kim chcesz być w przyszłości?
Lekarzem pediatrą, albo fotografem. Ale chyba bardziej to pierwsze, więcej się zarabia. xD
4. Gdyby można było cofnąć czas, co byś zmieniła?
Nie przyjęłabym tej pieprzonej walentynki.
5. Jaki jest Twój ulubiony zespół/wokalistka/wokalista/duet itp.?
Zespół: Nightwish, albo System of a down, lub Bring Me The Horizon, lub też Black Veil Brides. Wokalistka: Florence Welch. Wokalista: Mac Miller, ale on to chyba bardziej rapuje.. ;D Duet: brak.
6. Co było pierwsze: kura czy jajo?
Koło nie ma początku.
7. Ja to ja, ty to ty, kto jest głupi ja czy ty?
Oj chyba Ci się pomysły na pytania skończyły tak myślę..
8. Co sądzisz o ZSP/ZHR?
Nie znam..
9. Jakie jest Twoje hobby?
Szkicowanie, malowanie, gra na pianinie.
10. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Niebieski. :3
11. Jaki jest Twój ulubiony film?
"Milczenie owiec", "Sinister", "Minionki rozrabiają", "Uniwersytet potworny". Te bajki są śmiesznie, nie moja wina, że po horrorach lubię obejrzeć coś śmiesznego. ;/

Moje pytania do nominowanych:
1. Jaki lubisz sport?
2. Co lubisz robić?
3. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
4. Ile czasu jesteś w świecie blogów?
5. Czy lubisz chodzić na spacery po zmroku?
6. Jaki pairing preferujesz? (jeśli w ogóle jakiś preferujesz..)
7. Cieszysz się z powrotu do szkoły, czy wolisz, by wakacje trwały dłużej?
8. Ile godzin dziennie przesiadujesz w internetach?
9. Znasz historię Jeffa the Killer i Jane the Killer?
10. Lubisz horrory?
11. Interesuje Cię, jak wygląda Śmierć? Wielu wyobraża ją sobie, jako postać w czarnym płaszczu z kapturem i kosą w kościstej, bladej dłoni, lecz jak Ty ją sobie wyobrażasz? (piszę "ją", bo nie wiem, jakiej Śmierć jest płci)

Nominowani:
http://dracohermiona.blogspot.com/
http://sevmiones-story.blogspot.com/
http://her-draco.blogspot.com/
http://dramiona-la-fin-de-la-vie.blogspot.com/
http://mademoisellemadeleine.blog.pl/
http://poemsfanfictions.blogspot.com/

xoxo
Sakura

4 komentarze:

  1. Witam.
    Chciałabym podziękować za nominację, jednakże jak już kiedyś wspominałam - nie biorę udziału w tego typu zabawach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Przepraszam, że tego nie doczytałam. ;>

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję :) Moje odpowiedzi :
    1. Moim ulubionym jest pływanie i tenis ziemny :)
    2. Słuchać muzyki, pisać opowiadania i nowe rozdziały do mojego bloga, oglądać telewizję, spędzać czas z rodziną.
    3. Pop, czasem też reggae.
    4. Od niedawna, bloga założyłam bodajże w środku sierpnia lub wcześniej.
    5. Bardzo :) Uwielbiam takie spacery.
    6. Sama nie wiem :D
    7. Chciałabym, żeby wakacje trwały wiecznie. Szkoły nienawidzę, myślę że to najgorsze co może być w dzieciństwie.
    8. Dużo :) 4-5, jak mam mniej czasu to 2 lub 3.
    9. Niestety nie :P
    10. Lubię :)
    11. Ja właśnie sobie tak wyobrażam, w czarnym płaszczu - nie widać jej twarzy i z kosą w ręku :P
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy dodasz nowy rozdział na swojego bloga? <3
      xoxo

      Usuń