sobota, 15 listopada 2014

Sowa IV

Rozdziały będę dodawać w tygodniowym odstępie (dlatego usunęłam z kolumny po prawej stronie Proroka, w którym zazwyczaj informowałam, kiedy możecie się spodziewać następnego rozdziału), natomiast wszelkie dodatki i kilkuczęściowe miniaturki nie mają określonej daty. Gdy na coś wpadnę, to tu wstawię. Chciałabym również, byście wysyłali mi swoje one-shot'y, miniatury, i tak dalej, dla szerszej publiczności, bo może kiedyś, w niedalekiej przyszłości, mój blog się rozpowszechni i wolałabym, by nie tylko moje dzieła były na nim dostępne. Nie muszą być Dramione, może być dowolny parring, może też w ogóle nie być to romans. O szczegóły pytajcie w zakładce 'Kontakt'. :)
Mam jeszcze jedną prośbę - jeśli znacie jakieś dobre, czepialskie bety, które znają się na rzeczy, mają jako-takie doświadczenie i wolny czas, moglibyście dać mi do nich mail, czy numer Gadu? Z góry dziękuję. I od razu, jak już przy tym jesteśmy - miło by było, gdyby był/a też w stanie betować moją twórczość z drugiego bloga - czyli tego o miłości męsko-męskiej. :)
Jutro pojawi się pierwsza część bonusu o Harrym i Didierze, zamiast rozdziału dwunastego, bo jeszcze go nie skończyłam, a skoro już ustalam daty, to chcę Wam dać cokolwiek. Takie zastępstwo będzie miało miejsce tylko raz, mam taką nadzieję.
No i dorzucam Wam też kilka zdjęć, tak na lepszy start:


  

2 komentarze:

  1. Przeczytałam wszystkie dotychczasowe rozdziały i postanowiłam napisać mój komentarz pod ostatnim postem.
    Pomysł sam w sobie nie jest zły. Rzeklambym, że nawet bardzo dobry i oryginalny!!!! Ginny i restauracja - tego nigdzie nie widziałam. Draco autor - wspaniale. A Harry jako homoseksualista - urocze i strasznie mi się to spodobało. Ginny pewnie będzie z Zabinim ? Ale kto to wie! Strasznie mi się podoba i będę wpadać do Ciebie :)
    Pozdrawiam.
    Ps . Również pisze dramione - kolo-fortuny.blogspot.com
    wpadnij i ocen :-)

    OdpowiedzUsuń